>bartu.

> müzik teorisine inanmıyorum. müzik teorisini çürüttüğüm yazım çok yakında notalar köşkünde.
> düşüneceğim.
> başkalarının kodlarını dikizleyerek. insanların sürekli "yav bu eyay işlerime çok yardımcı oluyor!1! bence insanlar 1 yıl içinde işsiz kalacak!!!1!1! hemeng adapte olun ve gullanmayi ogrening!!!!1! beyaz yaka bitti abi!!1! TerJüManlOr öLDih" diye kulak sikmesi üzerine siteyi ilk yazmaya başladığımda iğrene iğrene de olsa yapay zekadan da 2-3 kere yardım almayı denedim ama hiçbir işe yaramadığını ve herhangi bir arama motoruna aynı soruyu yazdığınızda çıkacak olan forum paylaşımlarındaki örnekleri kopyala yapıştır yapmaktan (doğal olarak) fazla öteye gidemediğini görünce kullanmaktan vazgeçtim. önermiyorum. bence gidin tutorial bakıp sorularınızı forumlara/arkadaşlarınıza sorun. yamuk olsun sizin olsun düşüncesindeyim.
> çantamda ne var?
> japoncaya mangadan değil, japoncadan mangaya girdim. ayrıca bu dilin bir ural-altay dili olduğu gerçeği, oryentalistler tarafından defalarca kanıtlanmış olmasına rağmen uluslararası gizli teşkilatlar tarafından aktif olarak saklanmakta ve yalanlanmaktadır. zira aramızda çok fazla ortak kelime bulunur. bu kelimelere suşi ve kebap örnek verilebilir. ayrıca 水'nun onyomisi sui'ymiş kesin sudan geliyor.